Veelgestelde Vragen
- Home
- Veelgestelde Vragen
Bestelling / Betaling
Wij verzenden je bestelling binnen 2 á 4 werkdagen. Je ontvang van ons een bericht als je bestelling is verzonden.
Heb je al in de spam-map gekeken? Het zou kunnen dat de bevestiging daarin is beland. Nog steeds niet gevonden? Neem dan contact met ons op en dan zorgen wij dat je alsnog de bevestiging krijgt.
Je kan bij ons betalen met iDeal, Creditcard, PayPal, Vooraf overmaken, SOFORT Banking, Bancontact en
Alle betaalmogelijkheden (uitgezonderd van vooraf overmaken) worden direct verwerkt.
De kosten die zijn verbonden aan de gekozen betaalmogelijkheid worden getoond bij het afrekenen.
Verzending
De kosten voor het verzenden worden getoond bij het afrekenen.
Wij verzenden binnen Nederland met PostNL. Als je vanuit het buitenland besteld kan het zijn dat je pakket wordt afgegeven door PostNL aan een andere vervoerder.
Dat is geen probleem! Wij verzenden over de hele wereld. Van Nederland tot Australië.
De verzending binnen Nederland met PostNL duurt doorgaans 1-2 werkdagen. Helaas hebben wij hierop geen invloed en kan het voorkomen dat dit langer duurt.
Wij sturen je bij verzending (mits verzonden met Track&Trace) de Track&Trace code zodat je gemakkelijk kan zien wanneer jou pakket bezorgd wordt.
Retour
Ja. Met uitzondering van persoonlijk samengestelde artikelen en maatwerk is het mogelijk om je bestelling retour te sturen. Let op, hieronder vallen o.a. ook onze leren lussen en leren handgrepen. Deze kun je dus niet retour sturen.
Er zijn geen kosten verbonden aan het rechtmatig retour sturen. De eventuele kosten voor het retour zenden zijn wel voor eigen rekening.
Voordat je een bestelling retour stuurt moet je eerst contact met ons hierover opnemen.
Overige Vragen
Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@leren-handgrepen.nl. Wij helpen je dan verder!